maandag 1 juli 2013

Photography - First post

hi, welkom op mijn net gestarte blog! 
Ik wil met deze blog laten zien wat ik leuk vind en waar ik van houd, een van die dingen is Fotograferen!
hier een paar foto's die ik heb gemaakt, ik ben nog hard bezig mijn blog op te pimpen, maar dit is het begin! 

                                                       broek; H&M €10,-  

                                          Ipod 4; ik kocht hem voor €180,-
                                          glazen potje €1,50  Trift Shop.

                                          selfmade; ik was ongveer €15,- kwijt voor alles
                                          This Is Not a book van Keri Smith; €12,99 (www.bol.com)
                           

dit was mijn 1e blogpost, bedankt voor het lezen/kijken i hope you like!
comment blog idea's thankyou

Lot's of Love, Noah





4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! :)
    Weet je nog dat wij een keer een blog
    waren begonnen maar na een bericht alweer
    waren gestopt hahaha.
    Ik wil ook weer beginnen maar ben het zo
    snel weer zat haha. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahahahah jaaaa! omg dat was echt grappig! haha jaa ik dacht ik begin gewoon weer is...heb heel de vakantie :) ik ga vooral foto's doen :)

      Verwijderen
    2. Laat ik ook maar eens wat gaan doen dan haha :)
      Ik heb tijd zat!

      Verwijderen
    3. haha jaaa leukk! even linken he!! ik moet even mensen volgen haha jaa lekker man al die vrije tijd..ik ben ook toe aan uitslapen :)

      Verwijderen