zondag 25 augustus 2013

Favorite Songs August,

Hi Guys!
het is alweer even geleden dat ik wat heb gepost, 
sorry daarvoor! 
ik wil jullie mijn top 3 meest gedraaide muziek laten horen, en een paar minuten geleden is er een nieuwe favoriet bij gekomen! 

So lets get started!


                                             -Miley Cyrus-   Wrecking Ball      
                                             1 word - Perfect,                                             


   -Katy Perry- Roar
een heerlijk liedje om op los te gaan,
  normaal ben ik niet zo van Katy Perry
                                                    maar dit liedje is wel echt heel leuk!                                                      



  -Bridgit Mendler-  Postcard  
aaahh ik houd van dit liedje! 
                                         echt een heerlijk nummer!                                            


dit zijn dus mijn 3 favo. nummers 
ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen/luisteren 
See You Next Time! 


Lots of Love   -N.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten