maandag 8 juli 2013

4 Awesome days

hi!
Deze 4 dagen waren echt heel leuk!
Donderdag had ik eerst sportdag heb hebben we geklommen in Pentagon een hele mooie (en grote) klimhal, en om half 3 had ik een bruiloft van de zus van mijn vriendin, het was een geslaagde dag!



Vrijdag was mijn laatste dagje school, heerlijk...ik ben daarna rond 4 uur naar mijn neefje en nichtje gegaan want mijn neefje had een feestje, ik heb een beetje op mijn kleinste neefje gepast, eerst hebben we heerlijk 
gebarbecued en daarna zijn al die jongens gaan voetballen en hebben we nog lekker een vuurtje gemaakt! :) was ook weer een gezellig dagje! 


Zaterdag ben ik samen met mijn zusje Meira naar Dordrecht geweest, we hebben er echt dik 3 uur gelopen en ik ben echt wel geslaagd! en ja s'avond hebben we thuis gebarbecued dus voor mij was het de 2 x haha 
en weer een heerlijk dagje! 




zaterdag avond heb ik nog even met de camera wat geprobeerd en deze foto's zijn er uit gekomen! 



Zondag (gisteren) was het zo warm dat ik en mijn vriendin Veerle het kinderbadje uit de schuur hebben gehaald haha, heerlijk hoor even afkoelen haha. het waren 4 heerlijke daagjes! nu heerlijk vakantie houden, 

Thanks for reading! see you soon! 

Lots of Love - N.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten