vrijdag 26 juli 2013

Shoplog Amersfoort,

Hi Guys!
Sorry sorry sorry....ik heb al meer dan een week niks gepost, het was ook zó warm! 
maarja ik ben er weer! en ja met een kleine verandering aan de lay out én aan mijn blogkunsten (haha) 
want eerst wilde ik alleen foto's posten en af en toe laten zien waar ik was of dat soort dingen maarr...ik ga toch gewoon ook shoplogs plaatsen! dat leek me veel leuker aangezien bijna iedereen dat wel leuk vind, dusja...Let's Get Started! 



Gister ben ik met mijn ouders, zus en zusje een dagje naar Amersfoort geweest, mijn ouders gingen een lamp halen en daarna zijn we nog de stad in gegaan, ik ging samen met mijn zus even naar de Zara want mijn ouders gingen een winkel in die wij niks vonden, dusja wij de Zara in en het eerste wat we zien zijn de truien...correctie de Afgeprijsde truien, volgensmij zijn wij de enige die in de zomer naar truien kijken! 
maar ons oog viel gelijk op deze mooie leger groene trui, en het mooiste was hij was van €24,95 afgerpijsd naar €7,99! een koopje natuurlijk! dus wij allebij met een trui in ons hand naar de kleedkamers, ze paste perfect! nog een voordeel is dat deze trui totaal niet kriebelt en dat is heel fijn! Hij is heerlijk warm dus ik zou er ook een hempje onder kunnen. voor mij is dit echt een perfecte trui! want hij is apart, warm en hij kriebelt niet! i'm in love with this sweater! ♥


Mijn nieuwe High Wasted short heb ik niet in Amersfoort gekocht maar ik kreeg hem woensdag binnen met de post, hij is van de H&M uit de sale en ik ben er zoo blij mee! hij is nog een beetje groot terwijl het een 34 is :o Het is mijn eerste High Wasted short maar hij bevalt me wel! nu ga ik nog op zoek naar een leuke crop top. Dit broekje was afgeprijsd volgensmij €10,- maar ik heb samen met een zwart train shortje maar  €9,-  voor betaald omdat ik actiecode's had gescoord, altijd leuk natuurlijk shoppen in de sale en dan ook nog is meer dan €5,- korting krijgen H e e r l i j k ! ook weer een topper! 





Gister heb ik ook dit kettinkje gekocht, we liepen gewoon naar leuke winkeltjes te zoeken en toen kwamen we langs een heel leuk winkeltje (de naam weet ik niet) want alles ja écht alles was €1,- dus wij meteen naar binnen en ik wilde al best lang een kort simpel kettinkje en ja hoor, hier vond ik hem....en hij was €1,- dus dat was natuurlijk heel leuk (haha)

Gister dus 2 nieuwe dingen gekocht en ik ben er hartstikke blij mee!
ik denk er aan om mischien ook een OOTD te doen :) want dat lijkt me heel leuk!
en mischien een Vlog  want je moet alles een keer proberen toch?
Thanks For Reading!
 follow - Bloglovin ?
           - twitter
         

Lots of Love   - N.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten